Meubelontwerpers Tom Dissel en Timon Scholten hebben ons gevraagd te helpen met het lanceren van hun nieuwe meubelmerk ijcoon. Doen we! De heren hadden zelf al een sterke merkidentiteit neergezet en waren vooral op zoek naar het creëren van brand awareness.
Designklassiekers van de toekomst: dat is wat Tom en Timon voor ogen hadden toen ze startten met ijcoon. Iedereen verdient een prachtig meubel waarin je kunt ontspannen, vonden ze. Daarom begonnen ze met de ontwikkeling van relaxfauteuil Vera. En van daaruit ontstond een prachtige eerste collectie, die wij ze mochten helpen lanceren op social media.
Om uit de startblokken te kunnen schieten hebben we een sterke social media-strategie opgezet. We hebben breed ingezet op Instagram, Facebook, LinkedIn en Pinterest. Verder hebben we ijcoon ook de fijne kneepjes van social media-management geleerd. Zo hebben ze niet alleen hun label ijzersterk gelanceerd, maar kunnen ze dit ook zelf toepassen en bijhouden.
Benieuwd naar ijcoon en ons werk? Snappen we. Check hier de Instagram, Pinterest of LinkedIn van ijcoon.